نمایندگی کاشی لوکس دکوراتیو امرتات سرام ، گلدیس کاشی و چینی بهداشتی مروارید

تجارت در سایه حس خوب اعتماد

شرکت امر تات سرام، در مساحتی به وسعت هشتاد هزار متر مربع در شهرک صنعتی نیکو در شهرستان اشکذر از توابع شهرستان یزد واقع شده است.
این شرکت دارای دستگاهای برش تر و خشک، اسکوار و بسته بندی تا ابعاد 100*60، پولیش، یخ زنی سرامیک جهت پله، شیشه موزاییکی، بسته بندی سرامیک موزاییکی، کوره های پخت لعاب های تزیینی و راکتور لایه نشانی فلزات بر روی سرامیک است. هدف از احداث این مجموعه، سرویس دهی به کلیه کارخانه های کاشی و سرامیک در ایران از جمله الوند، عقیق، پرسپولیس، گلدیس و ارم است. همچنین محصولات این کارخانه مستقلا به عنوان تکمیل کننده دکور در کنار محصولات تولید کنندگان معتبر به بازارهای اروپا، آسیای میانه، قفقاز، روسیه، عراق و حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
این کارخانه طی چند سال اخیر استاندارد تشویقی را نیز کسب کرده است.
واحدی که به عنوام کار آفرین نمونه و صنعت برتر استان معرفی شده و امسال بعنوان واحد صنعتی برتر و واحد نمونه حمایت از حقوق مصرف کنندگان معرفی و با حضور رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مسئولان استان تجلیل شد.
این واحد تولیدی با ابتکار و خلاقیت از کمترین میزان آب استفاده می کند.
شرکت امر تات سرام علاوه بر تکمیل سبد کالایی تولید کنندگان کاشی و سرامیک،  کاشی بین کابینت، سیگاری، گل های دکوری از جنس سرامیک یا شیشه و همچنین چینی آلات بهداشتی با دکور کوتینگی را جهت رفع نیاز فروشندگان از محصولات وارداتی تولید نموده که در مقایسه با کالاهای مشابه خارجی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.
در بیانیه ماموریت امر تات سرام آمده است: « امر تات سرام با ارئه محصولات کاشی و سرامیک های تزئینی و راهکار های تامین پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی و کار با هدف ایجاد چرخه ارزش آفرینی در تولید این گروه از محصولات با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود و نیز پای بند به اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی، رسالت خود را خلق آرامش حاصل از اطمینان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می داند. »
مجله مثبت بمناسبت کسب عنوان برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط امر تات سرام، گفتگو با مرضیه سهرابی، مدیر عامل امر تات سرام انجام داده که در ادامه می خوانید:

لطفا خودتان را معرفی کنید

مرضیه سهرابی هستم، دانش آموخته مهندسی کشاورزی از دانشگاه ارومیه و دارای کارشناسی ارشد از سازمان تحقیقات وزارت کشاورزی هستم.
در سال های خدمت در وزارت کشاورزی، مسئولیت چند پروژه ملی در ارتباط با اصلاح حبوبات را بر عهده داشتم. در کنار وظایفم در وزارت کشاورزی در کنار همسرم، مهندس « عبدالرضا گلکاری حق » که از کارآفرینان صنعت کاشی و سرامیک عضو هیئت مدیره کارخانه امر تات سرام است، فعالیت داشتم و در سالهای گذشته و بعد از بازنشیتگی از وزارتخانه به طور تمام وقت در تاسیس و مدیریت کارخانه امر تات سرام مشغول به فعالیت بوده ام.

چرا شرکت امر تات سرام به عنوان شرکت برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب شد؟

از اصول اخلاقی من و همسرم مهندس گلکار، که از ابتدای مشترکمون بر آن تاکید داشته ایم، صداقت و روزی حلال بوده است. این دو مفهوم، ساختاری به فعالیت های ما در امر تات داده است که امروز توانسته این برای 2 سال پیاپی جایزه حمایت از مصرف کنندگان را به پاس تلاش های خانواده امر تات کسب کنیم. هیچ زمانی به دنبال راه های کوتاه برای حل مسائل نبودیم. با نگاه سیستمی به تولید، برند سازی و مدیریت کارخانه توانسته ایم چنین دستاوردی را به دست آوریم.
چه خواسته ای از دولت دارید؟
دولت و نهاد از واژگان همبسته به یکدیگر هستند که در کنار مردم هویت می گیرند. از مردم و برای مردم بودن اصیل ترین جنبش دولتی ها باید باشد. شرکت ها وظیفه دارند با بهره گیری از تجربه دنیا و همراه بودن در کنار جامعه از تولید محصول باکیفیت تا رعایت اصوال محیط زیستی، خدمت و محصولی را تولید کنند که، اول نیاز مردم را به بهترین شکل رفع کند، کارآفرینی ایجاد کند و با حمایت دولت در تسهیل امور بانکی و مالی و فرصت های برابر و عدم واردات محصولاتی که در داخل به خوبی تولید می شوند، قدم بردارند.

دغدغه های شما در صادرات چیست؟

واردات کالاهای اساسی که در داخل کشور توان تولیدشان وجود دارد، به نظرم خیانت در حق ایران و ایرانی است. در خصوص صادرات که یک امر ساسی – اقتصادی – فرهنگی و تولیدی است، باید ذکر کنم نمی توانیم در شرایطی که برند ملی به دلایل مختلف که از حوصله این بحث خارج است، ضعیف شده کارهای بزرگی انجام داد. وظیفه ی دپارتمان های اقتصادی سفارت های ایران در دنیا سنگین است و باید وظیفه ی بازاریابی ملی و تقویت برند ایرانی را بر عهده بگیرند.
ما هر چقدر هم محصول خوب تولید و بازاریابی کنیم وقتی کشورهای خارجی اعتماد به نام ایران را ارج نگذارند، موفق نخواهیم بود.
چه توصیه ای به دولت در شرایط فعلی اقتصادی دارید؟
دولت به وظایف و کم کاری های خود به قدر کفایت آگاه است. یک نمونه اگر بخواهم مثال بزنم، این که شرکت ها اگر در صورت های مالی واقعی خود را نشان دهند، دیگر از بانک ها وام نمی توانند دریافت کنند، وقتی همان صورت های مالی تراز مثبت نشان دهد، وزارت دارایی کمر شرکت ها را خواهد شکست. دولت در حوزه ی تامین مالی در دوره ی رکود نمی تواند از سیاست های 50 سال پیش استفاده کند.
در خصوص رفع مشکلات اقتصادی کشور به دولت تقویت ان.جی.او های اقتصادی، تقویت رابطه صنعت و دانشگاه ها را پیشنهاد می کنم.